Opravy jsou pro nás hračkou...
Czech Slovak
RSS-HWServis.cz
Rychlý dotaz
Email:
Vaše jméno:
Vaše e-mailová adresa:
Váš dotaz:
Anketa

Které vybrané značky automobilů jsou podle Vás nejspolehlivější?

1326x/10%
1123x/8%
1096x/8%
1087x/8%
1141x/8%
1094x/8%
1158x/8%
1117x/8%
1224x/9%
1081x/8%
1136x/8%
1075x/8%
Celkem hlasů: 13658

Ford Focus II a časté závady palubní desky

10.10.2013- Máte problém s nefunkční palubní deskou u vozidla Ford Focus II? Pro nás kvalitní oprava není žádný problém!

Jedním ze slabších článků automobilu řady Ford Focus II je jeho palubní deska. Věřte nebo ne, ale tímto problémem se náš servis setkává téměř každý den. Tyto palubní desky s funkcí vlastního immobilizéru dokáží často zavařit mnoha řidičům.

Nejčastější závady palubních desek modelu Ford Focus II jsou:

  • Vadné řídící procesory.
  • Odcházející I2C kontroléry.
  • Závady v oblasti napájení a stabilizace napájecího napětí.
  • Vadné speed motorky.
  • Špatně se zobrazující znaky na LCD displeji či celkově nefunkční LCD displej.

přístrojovka ford focus II oprava_1

Závada se většinou objeví z čista jasna. Jednoho dne přijdete k automobilu, chcete nastartovat a při otočení klíčkem na Vás začne blikat červená kontrolka immobilizéru. Na displeji se objeví výstražný nápis ENGINE SYSTEMS FAULT (především u verzí s navigací). V některých případech se chyba projevuje postupně, a to tak, že během jizdy z ničeho nic přestanou ukazovat ručičky (tachometr a otáčkoměr spadne na nulu nebo obě začnou chaoticky létat sem a tam). Automobil se přepne do nouzového režimu (nejde za plynem) a na displeji se místo počtu ujetých kilometrů objeví několik pomlček, rozsvítí se kontrolka motoru, mazání, ABS, ruční brzdy a zubaté kolečko s vykřičníkem. Standardní diagnostika v tomto případě vypíše chybu komunikace mezi ECO jednotkou a palubní deskou.

Oprava přístrojové desky_ procesor

Jakmile se objeví tyto první příznaky, tak je velká pravděpodobnost, že se jedná o chybu samotné palubní desky. Bohužel, jako většina novějších automobilů i tyto palubní desky obsahují immobilizér a jeho špatná funkce zapříčiní, že je automobil zcela nepojizdný. Jako majitel poměrně nového vozidla máte dvě možnosti. Buď zajet do autorizovaného servisu Ford a tam zakoupit novou palubní desku v hodnotě cca 15 000,- Kč. Nechat si ji znova naprogramovat k Vašemu automobilu a spokojeně dál jezdit nebo v tom lepším případě ji nechat opravit u nás za zlomek ceny nové. Kupovat starší palubní desku z vrakoviště či jiných bazarů nemá moc velký význam, protože by ve Vašem automobilu nefungovala bez adekvátního přeprogramování immobilizéru + přesného nakonfigurování jednotlivých funkcí k automobilu. Nehledě na fakt, že všechny starší palubní desky mohou v brzké době trpět stejným problémem, jako ta Vašeho původní.

 
 

Na krátké video ukazující tento problém se můžete podívat níže.


Náš servis je však na tyto velice časté problémy dobře připraven. Není tedy důvod věšet hlavu a hned si připravovat desítky tisíc korun za novou palubní desku. Po důkladné diagnostice a následném testování Vás naši technici této nepříjemné záležitosti velice rychle a ochotně zbaví. Kvalitní práce je naší předností, tudíž nemusíte mít žádný strach, že budete za pár týdnu řešit stejný problém, jako při koupi starší palubní desky z vrakoviště.

Facebook
Twitter
Linkuj
Jaggnito
Vybrali.sme

Další podobné aktuality

Veřejná diskuze

Datum: 12.01.14 - 13:51:01Napsal: dedek
Dobrý den, před týdnem se po startu Fokuse2 na displeji místo běžné teploty objevilo 75 což je anglická míra,jak e to možné,díky za vysvětlení D.
Datum: 20.07.14 - 20:20:28Napsal: nick
Toto se da jednoduse zmenit packou menu displeje vlevo pod volantem.
Datum: 16.09.14 - 13:36:06Napsal: jody3
Dobry den,

mam presne ten problem ktory popisuje, pocas jazdy mi padli oba rucicky na nulu a motor sa dostal do nudzoveho rezimu a je nepojhazdny, v servise mi povedali ze je za potreby vymenuit pristrojovku, za 850 Eur, to by som fakt nerad, ako citam vas popis presne to sedi na moje auto, v servise mi bolo povedane ze asi nejaky plosny spoj alebo podobne? Kolko by u Vas stala oprava pristorjovej dosky? Ford Focus combi 1.8 Tdci, 2008,Dakujem
Datum: 14.10.14 - 21:15:59Napsal: Honza
Dobrý den. Stal se mi takový problém a to že po odpojení baterie z důvodu výměny alternátoru a zpětného zapojení baterie mám kompletně hluché budíky. nic se nerozsvítí. čerpadlo po otočení klíčku sepne ale poslední poloha spínací skříňky na startér nereaguje. Palubovka je komplet nefunkční jako kdybych jí kompletně odpojil od konektoru. Děkuji za pomoc. Jsem nepojizdný.
Datum: 21.12.14 - 15:51:07Napsal: ivana
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, mám auto Ford focus a ukazuje mi přesně co popisujete. Jako prví se mi ukáže redukcio akcelerace- něco takového a pak spadnou budíky a ukazuje se snad vše. Na servise mi vyměnili základní desku z bazaru, ale po 14dnech se to objevilo znova. Už nevíme co s tím. Už ani na servise neví co s tím mají dělat, nemůžou najít tu chybu. Děkuji za odpověd
Datum: 21.12.14 - 15:53:14Napsal: ivana
1
Datum: 21.12.14 - 15:53:11Napsal: ivana
1
Datum: 11.02.15 - 00:05:37Napsal: Urbanova
Dobrý den, tento problem s "padanim" budiku mame u našeho ford focus 1.6, rok výroby 2006...prosim jak se pohybuje cena opravy u teto závady? Předem děkuji za odpověď...urbanova.katrin@email.cz
Datum: 18.06.15 - 17:57:08Napsal: Matej Piala
Dobry den mam problem s pristrojovkou, som zo Slovenska, staci vam zaslat pristrojovku alebo je nutne prist s autom k vam, aka je priblizna kalkulacia v najhorsom stave, diagnostika vypisuje chybu komunikacie riadiacej jednotky U0115 a ako dlho trva oprava?
Datum: 25.07.15 - 20:24:00Napsal: tomas g
dobry den mam taky ten samy problem s pristrojiovkou, a mam tu samou otazku v jake cenove relaci se pohybuje oprava.
Predem dekuji za odpoved
Datum: 26.07.15 - 13:22:23Napsal: mil.san
Už jsem tuhle závadu odstraňoval svému bratrovi a obrátil jsem se na tuhle firmu. Problém který popisujete mi odstranili do dvou pracovních dní a stálo to kolem 4500,-.
Datum: 24.11.15 - 13:06:29Napsal: jan
Dobrý den,

dnes se my na budíku rozsvítila kontrolka červeného ozubeného kolečka s vykřičníkem.
Mohli by jste mi prosím říct, co by to mohlo být za závadu?

děkuji
Datum: 24.11.15 - 13:14:05Napsal: jan
Dobrý den,

dnes se my na budíku rozsvítila kontrolka červeného ozubeného kolečka s vykřičníkem.
Mohli by jste mi prosím říct, co by to mohlo být za závadu?

děkuji
Datum: 24.11.15 - 20:52:32Napsal: Macej
najskôr to bude palivový filter ak mate diesel, ale jednoznačne treba ist na kvalitnú diagnostiku. určite to nieje porucha budíkov,
Datum:  2.03.16 - 19:16:14Napsal: pepa
dobrý den,chci se zeptat :na stk mě ford focus 2 rok 2004 prošel(emise jako u nového vozidla)ale nepřipojil se online kvůli emisím na ministerstvo.prý po červnu bych neprošel.říkali že asi řídící jednotka,na webu jsem četl že nemusejí mít správný progam na čtení z fordu,že ford se přizpůsobil evropským normám až pozdějších letech,jestli je to pravda tak jak budou dělat stk online.můžete poradit
Datum:  7.03.16 - 07:35:26Napsal: Yuri
Dobrý deň, chcem sa spýtať aká je cena keby som si chcel dat opraviť palubnú dosku v aute? Mám tam asi studené spoje.
Datum:  4.11.16 - 10:45:41Napsal: David
Dobrý den,

neřešili jste již tento problém s otáčkoměrem u Fordu mondeo MK3 2.0.tdci r.v.2006 https://www.youtube.com/watch?v=G_MXBm1ldy8

Dekuji.

David
Datum: 24.11.16 - 18:22:13Napsal: Martin
Dobrý den,

Je několik příčin a podle videa nelze určit která to je.
Datum:  8.11.16 - 16:04:53Napsal: Tomáš
Dobrý den je možné u vás sehnat kryt budíků na ford fiesta 2008. Při demontáži bohužel napraskl.
Datum: 24.11.16 - 18:20:48Napsal: Martin
Dobrý den,

Musíte pohledat někde na vrakovišti.
Samotný kryt nemáme
Datum: 14.12.16 - 12:21:39Napsal: Alex,Karviná
Dobry den,Focus,2004 1,6 benzin HWDA,74kw.
Po natankovani rucicka budiku reaguje cca do 3 minut na zvysenou hladinu paliva, ovsem digitalni odpocet,meric dojezdu nereaguje a stale odecita. Dojezdova kontr. zacina svitit pri 80km....
Prosim o info,cim to je a co s tim delat. Dekuji.
Datum:  1.11.17 - 18:04:14Napsal: Jakub
Zdravím v na palubě se mě po druhý během týdne rozvitil vykřičník červený a napsáno engine multifunction...a když sem motor zhask tak kontrolka byla pryč...může někdo poradit
Datum: 15.12.17 - 06:38:41Napsal: Andy
Dobrý den, mám dotaz. Koupila jsem si Ford Mondeo 2011, 120 kW, a hned druhý den se mi Rozina kontrolka jako by takový kohoutek a nahoře a v LEvo naboku jsou vrtulky a na pc desce mě to napíše engine multifunction. Auto se dá do nouzového režimu a jede jak Favorit. Po zhasnutí auta je to zase ok a pak při delší jízdě to zase naskočí. Jeden servis mi to napíchl a ukázalo mu to měnič vzduchového filtru, vyměnili odjela jsem a po ujetých km opět se rozla. Jenže nejhorší je, že když tu kontrolku dám OK, aby nesvitila a v ten okamžik to napíchnou na diagnostiku,nic jim to neukáže, žádná chyba. Prosím,můžete mi poradit,kde by mohl být háček. Děkuji.
Datum:  9.02.18 - 16:43:23Napsal: Milan
Dobrý den,mám ford focus II 07 problém je že mi nechce startovat auto.dalsem baterii nabít a povedlo se, jenže začal sem točit volantema postupně šel ztěžka a pak se objevila kontrolka ABS a opět to něchtělo chytnout.neví te co s tím?
Datum:  3.03.18 - 15:32:31Napsal: peter slovenko
Máme ford fusion 2007 1.4 16v doratek motor 56kw 86k. Porucha palubnej dosky pri naštartovaní auta, budíky na prístrojovej doske zhasnú a na displeji sa objaví erbeg, vypne sa rádio. Rád by som vedel v čom by mohla byť porucha.
Datum:  2.04.18 - 18:30:57Napsal: Michal
Dobrý den.Můžete mi poradit?když chci auto nastartovat rosvítí se mi všecky kontrolky a rozbliká se imobilizér a auto nereaguje.jakobych odpojil baterku.Nastartovat se podaří jak kdy.A když už chytne tak po po pár metrech se rozsvítí kontrolka ESP a kotrolka ozubeného kolečka a uvnitř vykřičník.S autem radši nejezdím.Nevíte co by to mohlo být?Myslím že to bude něco za budíkama.Muj tip.Děkuji za odpověd.
Datum:  5.04.18 - 21:46:16Napsal: HWServis
Dobrý den, zavolejte nám v pracovní době na 776804107 a domluvíme se co a jak. Závadu Vám určitě vyřešíme.
Datum: 25.05.18 - 21:59:53Napsal: novis
Dobrý večer.Chci se zeptat proč se mi při jízdě náhle objevi
na palubní desce ENGINE SYSTEM FAULT a červená kontrolka dole.Po rozsvícení kontrolky a zobrazení ENGINE SYSTEM FAULT motor netáhne přes 3000 otáček.Děkuji za radu.
Datum: 11.06.18 - 06:13:08Napsal: jmasek
Dobrý den,mám totéž.
Nemusím auto trápit v otáčkách,klidně jedu i pianko,a auto je mi schopné i 2xza krátkou dobu skočit do nouzového režimu.Chcipnu motor,znova natočím a jedu dál,pred pár dny jsem nechal měnit EGR ventil ,ale problémy zůstaly.
Strašně rád bych to měl definitivně vyřízené,ale nevím co s tím a kam s tím,nechci žádný Hokus,pokus.
Za případnou radu budu strašně vděčný..

Vložit nový příspěvek

HWServis nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů. Vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky obsahující vulgární výrazy a urážky.

© 2010 www.hwservis.cz | Design by: Michal Částka | Kompatibilita od IE 7+

TOPlist