Opravy jsou pro nás hračkou...
Czech Slovak
RSS-HWServis.cz
Rychlý dotaz
Email:
Vaše jméno:
Vaše e-mailová adresa:
Váš dotaz:
Anketa

Dopravní podmínky pro zákazníky ČR

Níže uvedené ceny přepravy společností PPL nebo DPD platí pouze v rámci dopravy v České republice.

Přepravní služba PPL

PPL je přepravní společnost, která dopraví Vámi opravené či objednané zboží, až k Vám domů, a to kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno do 24 hodin od expedice našeho servisu. PPL obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, tak se společnost PPL pokusí o doručení následující pracovní den. Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu - naleznete na stránkách PPL. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušném depu, můžete kontaktovat centrálu PPL na telefonu 840 775 775.

Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním PPL kódu balíku na stránkách informace o zásilce. Číslo příslušné zásilky, která je od nás expedována, najdete v našem online sledovacím systému.

  • u zásilky do 5Kg je cena dopravy 100 Kč bez DPH (121 Kč vč. DPH).
  • u zásilky do 10Kg je cena dopravy 120 Kč bez DPH (146 Kč vč. DPH).
  • cena dobírky je 30 Kč bez DPH (37 Kč vč. DPH) - připočítává se k ceně dopravy.

Dopravní podmínky pro zákazníky SR

Níže uvedené ceny přepravy platí pro zákazníky Slovenské republiky. Dopravu zásilek na Slovensko zajišťuje přepravní společnost PPL, a to ve spolupráci se zásilkovou službou DHL Express Slovakia na slovenské straně. Zásilka Vám bude doručena do 48 hodin od data expedice. Pokud Vás řidič přepravní služby nezastihne doma, bude Vás kontaktovat telefonicky.

  • u zásilky do 3Kg je cena dopravy 250 Kč bez DPH (303 Kč vč. DPH).
  • u zásilky do 5 Kg je cena dopravy 350 Kč bez DPH (424 Kč vč. DPH).
  • u zásilky do 10 Kg je cena dopravy 450 Kč bez DPH (545 Kč vč. DPH).
  • cena dobírky je 60 Kč bez DPH (73 Kč vč. DPH) - připočítává se k ceně dopravy.

Při placení dobírkou zaplatíte řidičí PPL přímo v EUR. Konečná cena zásilky v EUR je vypočtena dle aktuálního kurzu ČSOB (devízy - nákup) v den expedice zásilky. Z tohoto důvodu se může cena zásilky mírně lišit v závislosti na výkyvech kurzu.

Pohyb a doručování zásilky můžete opět sledovat zadáním PPL kódu balíku na stránkách informace o zásilce. Číslo příslušné zásilky, která je od nás expedována, najdete vždy v našem online sledovacím systému.

Všeobecné dopravní podmínky a reklamační řád

Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost lepící pásky, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je doporučeno bez zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 776 804 107 a sepsat s dopravcem zápis o škodě. Tento zápis neprodleně poslat do 24 hodin e-mailem prodávajícímu.

Skrytou vadu zásilky je kupujícímu doporučeno oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů doporučujeme kupujícímu s poškozenou zásilkou nemanipulovat a zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.

Pro kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat stav zásilky dle výše uvedeného postupu, nejpozději do tří dnů od převzetí zboží. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s dopravcem.

© 2010 www.hwservis.cz | Design by: Michal Částka | Kompatibilita od IE 7+

TOPlist